• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Van Valiliği
  • Diğer Göç İdaresi Müd.

İl Göç İdaresi Müdürlükleri

Van İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Van İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Van İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    Hakkımızda Görevlerimiz Müdürümüz Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    Düzenli Göç Düzensiz Göç Uluslararası Koruma Geçici Koruma İnsan Ticaretiyle Mücadele Uyum Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Fotoğraflar
  • İSTATİSTİKLER
    Güncel Veriler Raporlar
  • İLETİŞİM
    İl Göç İdaresi Müdürlüğü Kamu Kurumları
°C
2
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Müdürümüz
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Fotoğraflar
  • İSTATİSTİKLER
    • Güncel Veriler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
 

112 Acil Çağrı Merkezleri Son 3 Ayda 31 Milyon 964 Bin Çağrıyı Cevapladı

10.10.2021
Bakanlığımız tarafından yapılan açıklamada, acil durumlarda 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

Teknolojiye uygun inşa edilerek geçen yıl 53 ilde faaliyete başlayan 112 acil çağrı merkezleri, 2021 haziran ayı itibarıyla 81 ile yaygınlaştırıldı. Ülke genelinde bu merkezlerin yaygınlaştırılmasıyla son 3 ayda 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtlandı.

Acil durumlarda başvurulan 112 çağrı merkezlerine gelen aramaların yarısından fazlasını asılsız çağrılar oluşturdu. 2020'de 88 milyon 341 bin 131 çağrı alındı, bunların 59 milyon 720 bin 69'u asılsız çıktı.

Asılsız çağrıları "telefon denemek", "yemek siparişi vermek" isteyenlerin yanı sıra "İzolasyonda dışarı çıkabilir miyim?" diye arayanlar gerçekleştirdi.

11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor. Merkez, konuşma dilleri haricinde işitme engellilere de işaret dilinde 112 Engelsiz uygulamasıyla acil çağrı hizmeti veriyor.

Vefa Sosyal Destek Grupları ile İl ve İlçe Salgın Denetim Merkezi personelini (İSDEM) acil durum olduğu değerlendirilen bölgeye sevk eden merkezler, ihtiyaçların hızla karşılanmasını sağlıyor.
 
 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • Hakkımızda
  • Görevlerimiz
  • Müdürümüz
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik

YABANCILAR

  • Düzenli Göç
  • Düzensiz Göç
  • Uluslararası Koruma
  • Geçici Koruma
  • İnsan Ticaretiyle Mücadele
  • Uyum
  • Sıkça Sorulan Sorular

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Fotoğraflar

İSTATİSTİKLER

  • Güncel Veriler
  • Raporlar

İLETİŞİM

  • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • Kamu Kurumları
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Müdürümüz
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Fotoğraflar
  • İSTATİSTİKLER
    • Güncel Veriler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
© 2019 Van İl Göç İdaresi Müdürlüğü